طراحی مهدکودک
نوشته شده توسط : علی علوی

جهت اجاره کلاس با شماره درج شده در قسمت تماس با ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی مهدکودک

طراحی داخلی مهدکودک برای کودکان، سبب رشد خلاقیت و پرورش ذهنی آن ها می شود. باید توجه داشت که کودکان به شدت از محیطی که در آن هستند تاثیر می پذیرند و آینده آن ها از همان سال های آغازین زندگی اجتماعی شان رقم می خورد. فضای بازی کودکان باید مطابق با استانداردها و آیین نامه ها و متناسب با آناتومی بدنشان صورت بگیرد. استفاده از رنگ های شاد و پرانرژی به تحرک بیشتر کودکان و سلامت جسمی شان کمک می کند. در این بسته آموزشی نمونه هایی از انواع فضاهای بازی کودکان و طراحی مهدکودک، ضوابط طراحی مهدکودک ها و زمین های بازی و همچنین بلاک های اتوکدی که برای طراحی پلان، نما و مقاطع فضاهای بازی و دکوراسیون داخلی مهدکودک و همچنین دانلود پرسوناژهای کودکان درحین بازی که در طراحی کاربرد دارد گردآوری شده تا شما عزیزان بتوانید به راحتی مهدکودک و فضاهای اختصاصی کودکان را طراحی کنید. برای دانلود پکیج مهدکودک در ادامه با آرل همراه باشید…

جهت اجاره کلاس با شماره درج شده در قسمت تماس با ما تماس حاصل فرمایید.

اصول طراحی مهدکودک

یک مهد کودک به منظور ارتقاء کیفی فرآیند آموزشی و تسهیل و پویایی آن، باید بتواند دیدگاه‌های جدیدی را به کودکان در هنگام مشاهده‌ی نیازهای مربیان و اعضای خانواده ارائه دهد.

جایی که مسیرهای ارتباطی دارای ایده‌ای غنی است و به آسانی درک می‌شود، با راهروها و پلکان‌هایی که از ازدحام جمعیت جلوگیری کرده و وضعیت نسبی اجزاء را آموزش می‌دهد. مهد کودک تمیز و ایمن مکانی است که در آن هیچگونه مواد آلوده و تأسیسات برقی قابل دسترس وجود نداشته باشد، جایی که رویه‌ها پوشش‌هایی سخت و یا تعویض‌پذیر باشند. مهد کودک دنج و آرام جایی است که مصالح جاذب سروصدا بوده و پرده‌ها باعث کاهش تبادل صوت شوند؛ مهد کودک روشن و سر زنده که بدون خیره شدن و آزار چشم، لذت تماشای مناظر بیرون را فراهم کرده و فضاهای مفیدی را برای استراحت در سایه ایجاد کند؛ مهد کودک با یک پارک دارای محوطه شن و آبنما، با تاب‌ها و چرخ و فلک‌ها، جایی که کودک می‌تواند با گیاهان آشنا شده و با هم‌کلاسی‌های خود ارتباط متقابل برقرار کند. به طور خلاصه، مهد کودک جایی است برای یادگیری، بازی و رویاپردازی.

منبع: rentcheap




:: موضوعات مرتبط: کلاس , ,
:: برچسب‌ها: طراحی مهدکودک ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: